Мережа «Район.іn.ua» додала на свої сайти функцію читацьких гонорарів для журналістів

Джерело: Детектор медіа
Упродовж першого року читацькі гонорари повністю йтимуть на преміальний фонд штатним і позаштатним авторам, які згенерують «подяки».

На сайтах мережі «Район.іn.ua» над публікаціями авторів з’явилася кнопка «Подякувати», яка веде на редакційний Liqpay. Відтепер читачі можуть заплатити гонорар журналісту, публікація якого сподобалася. Таким чином мережа прагне розвинути культуру читацького фінансування незалежної журналістики, йдеться на сайті.

Як пояснили у «Район.іn.ua», система генеруватиме платіжку на 100 гривень з призначенням «Оплата за інформаційні послуги» та назвою матеріалу, який отримав читацьке визнання.

«З кожного платежу редакція сплачує податок на прибуток, адже ми комерційна компанія. І так правильно: у всьому світі медіа – це бізнес, а тільки фінансово незалежні редакції спроможні бути по-справжньому незалежними у контенті. Також для нас важливо бути прозорими й чесними перед державою і добросовісно сплачувати податки», — розповів директор ТОВ «Інформаційне агентство «Район.ін.юа» Ігор Денисевич.

Упродовж першого року читацькі гонорари повністю йтимуть на преміальний фонд штатним і позаштатним авторам, які згенерують «подяки».

«Наша редакція докладає багато зусиль, щоб усі матеріали, які опубліковані на сайтах Район.іn.ua, відповідали найвищим стандартам якості, і нам це вдається. Тому, коли визначали, яку ж суму подяки запропонувати нашим читачам, то зійшлися, що це має бути не менше сотні гривень. Це — немало. Ми свідомо не хочемо ставити нижчих сум, аби не знецінювати нашої праці. Кожну статтю у нас читають тисячі людей. Якщо кілька десятків із них захочуть видати свій гонорар, то це буде суттєва мотивація працювати ще краще», — пояснила головна редакторка мережі Ірина Воротна.

Нагадаємо, в листопаді минулого року кропивницьке онлайн-медіа «Гречка» запровадило на своєму сайті можливість для читачів задонатити автору, матеріал якого сподобався. У рамках оновлення функціоналу сайту медіа команда також додала графічні символи для позначення в стрічці новин подкастів, відеоматеріалів та рекламних текстів. 

Раніше ми також писали про те, що криворізьке інформаційне агентство «Перший Криворізький» запустило систему донатів. Спеціально для своєї спільноти редакційна команда розробила стикер-пак, головним героєм якого є криворізький червоний горобець як своєрідний символ міста.