У Німеччині міністерство хоче витратити до €8 млн на медіакомпанію з покращення свого іміджу
Джерело: Детектор медіа
Міністр соціальної політики Німеччини Губертус Гайль, відомий як ініціатор впровадження нового виду соціальної допомоги (Bürgergeld), планує витратити до восьми мільйонів євро на нову медіакампанію для покращення іміджу свого відомства та популяризації своєї політики в соціальних мережах.
Міністр соціальних питань Губертус Гайль виділив близько восьми мільйонів євро бюджетних грошей на оплату послуг фахівців із соціальних мереж, які розповідатимуть про успіхи його відомства.
Про це повідомляє Bild.
Згідно з опублікованим «Рамковим договором про соціальні медіа», нове агентство займатиметься створенням контенту, зокрема публікації та відео, для таких платформ, як Facebook, X (раніше Twitter) та Instagram. Контракт розрахований на 36 місяців з можливістю дворазового продовження по шість місяців, а його загальна вартість може сягати до восьми мільйонів євро, що еквівалентно двом мільйонам євро на рік.
Міністерство не вбачає проблеми у витратах, пояснивши це необхідністю виконання інформаційного обов’язку перед громадянами. Відомство зазначає, що витрати зростають через потребу створення доступного контенту для соціальних мереж, який враховує інтереси людей з інвалідністю. Так припало, що контракт саме охоплює за часом федеральні вибори, які відбудуться у березні 2025 року.
Проте у Міністерстві підкреслюють, що витрати у два мільйони євро на рік — це максимальна межа, і не обов’язково ця сума буде використана повністю. Хоча Міністерство вже має власний відділ соціальних медіа, нова агенція покликана підвищити активність та якість контенту, зокрема створюючи відео, Instagram-історії та прямі трансляції, щоб представляти Міністерство як сучасну, орієнтовану на громадян і інноваційну установу.
Нагадаємо, полтавська облрада оголосила тендер на понад пів мільйона гривень на висвітлення діяльності своїх депутатів.