Із пересувних поштових відділень звільнили листонош

«Від 1 травня, із виїзних відділень, які працюють по маленьких селах на Гадяччині, звільняють листонош. Бірки, Сватки, Максимівка, Римарівка, Гречанівка, Побиванка, Хитці, Ціпки, Плішивець, Книшівка, Бобрик, Соснівка, Тепле,
Сергіївка, Середняки, Ручки, Харківці та ще
багато інших залишаться без листонош.
Раніше у пересувній бригаді були: водій,
начальник та листоноша. Тепер же залишають тільки начальника та водія. Напишіть, може
повернуть листоношам роботу», – таке
повідомлення ми отримали днями у групу
тижневика у соціальній мережі.

Нагадаємо, трохи більше двох років тому,
«Укрпошта» анонсувала і швидко впровадила реформу надання поштових послуг – стаціонарні відділення у населених пунктах, де проживає менше 1400 людей, замінили на пересувні. Як заявляв керівник Полтавської філії АТ «Укрпошта» Юрій Набасов, після початку реформування підприємства жодного
відділення на Полтавщині не закрили, лише
оптимізували їх роботу.
До слова, згідно офіційної інформації, на
Полтавщині створили понад 130 екіпажів
пересувних відділень. Це найбільше у державі.
Один екіпаж у середньому надає поштові
послуги у десяти населених пунктах.
Абсурдна ситуація виходить – усього кілька
місяців тому, у березні, полтавська мережа
«Укрпошти» повідомляла про нестачу
працівників (у регіоні працюють 1059 людей, тоді як для оптимальної роботи потрібно 1170 працівників). Серед вільних вакансій були: керівники відділень, їхні заступники, оператори і… листоноші! Працівників шукали у містах області і, зокрема, в Гадячі. Тепер же, стало
відомо про чергову хвилю звільнень.
Щоб підтвердити чи спростувати інформацію ми звернулись до Ірини Білик, начальника міського відділення поштового зв›язку «Гадяч» Полтавської дирекції АТ «Укрпошта». Судячи із розмови з нею, інформація про звільнення таки правдива, проте посадовиця категорично відмовилась коментувати ситуацію, сказала, що «не уповноважена надавати таку інформацію», бо, мовляв, підписувала угоду про нерозголошення.
Поспілкуватися із директором із розвитку
мережі «Укрпошти» Полтавського регіону
Павлом Шестопалом також не вдалося – усі існуючі контактні телефони або ж не працюють, або ж змінені. До речі, саме до нього «напряму» неодноразово радили звертатися населенню із запитаннями та скаргами. Ось тобі і зворотний зв’язок із клієнтами…
І поки «Укрпошта» продовжує оптимізацію,
передплатники періодики та видавці преси
продовжують справно сплачувати за АДРЕСНУ доставку ДОДОМУ. Хто виконуватиме (і чи виконуватиме взагалі) цю сплачену наперед функцію, у разі звільнення листонош – невідомо.
О. Кириченко