«Наче повернення у 90-ті»: Полтава урочисто прийняла в дар від підприємців автобус Irisbus

Біля міської ради презентували подарований б/в автобус із Європи. Влада поки не визначали, на який маршрут його поставити й коли завершиться оформлення всіх потрібних документів

Біля Полтавської міської ради презентували автобус Irisbus Crossway LE, який подарували місту полтавські підприємці Анатолій Кобзар та Віталій Скляр — співвласники компанії «Торгіндустрія». Подивитися на автобус зібралося чи не половина керівництва Полтави: секретар Катерина Ямщикова, її чоловік депутат Вадим Ямщиков, депутат Юрій Бражник, заступник міського голови Володимир Чередниченко, керівник «Полтаваелектроавтотрансу» Євгеній Зайцев, начальник транспортного відділу Сергій Гладких.

Вживаний Irisbus Crossway LE 2010 року випуску пригнали із Бельгії. Він має 45 сидячих місць і 22 стоячих. Крісла обладнані пасками безпеки. Є кнопка виклику водія. Кондиціонер працює. Автобус облаштований пандусом для людей на візках.

Автобус протестували на доступність полтавці із вадами руху, зору та слуху. Загалом автобусом вони задоволені. Залишили побажання зробити наліпки для незрячих людей, велюрові крісла покрити чохлами, також зробити візуалізацію для кожної зупинки. Дехто звернув увагу на те, що у проході між кріслами занадто вузько.

Найближчими днями автобус на маршрут поки що не виїде. Потрібен час, щоби оформити всі документи та поставити машину на баланс ПЕАТу, дообладнати салон електронним табло тощо. Також не визначили маршрут, на який поставити автобус. Розглядають варіанти: на кільце, околиці або для перевезення дітей зі старостатів в школи.

Делегація із керівників міста зайшла в салон, розмістилася в кріслах і проїхалася по колу Корпусного парку. Як сказала Катерина Ямщикова, сидячи на пасажирському місці: «Це мені нагадує ностальгію часів 90-тих». Мова про часи, коли вулицями міста їздили автобус СП «УМАК» — зелені «Volvo» і «Scania». Епоха так званих «кукобусів» завершилася у 2010 році, коли до влади прийшов Олександр Мамай і повністю віддав транспорту сферу у приватні руки. Внаслідок природного відбору ринку, маленькі маршрутки витіснили великі автобуси. Тепер до ідеї великих автобусів хочуть повернутися знову.

Катерина Ямщикова повідомила, що очікує відповіді від міжнародних партнерів щодо гуманітарної допомоги у вигляді автобусів.

Джерело