Сервісні центри МВС Полтавщини: приклад безбар’єрного середовища та рівного доступу
Уряд схвалив до 2030 року стратегію створення безбар’єрного середовища, спрямовану на забезпечення рівних можливостей і доступ до всіх послуг. Сервісні центри МВС в Полтавській області вже відповідають цим вимогам.
Сервісні центри МВС намагаються стати комфортнимим для всіх клієнтів.
«Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян» – розповідає заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.
За її словам, на сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:
-
-
наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;
-
ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;
-
вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;
-
безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;
-
в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;
-
забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.
-
адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».
-
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.