У Полтаві запрацює робоча група, яка розробить правила реклами на вулицях міста

Секретарка Полтавської міської ради Катерина Ямщикова підписала розпорядження для формування робочої групи зі створення дизайн-коду.

З розпорядження відомо, що до складу робочої групи увійшли:

  • перший заступник міського голови Валерій Пархоменко;
  • головний архітектор міста Микола Шевельов;
  • заступник директора «Інституту розвитку міста» Олександр Печененко;
  • головний спеціаліст відділу по контролю за містобудівною діяльністю Оксана Новицька;
  • перший заступник начальника Управління ЖКГ Олександр Попенко;
  • головний спеціаліст сектора архітектурно-будівельного контролю інспекції по контролю за благоустроєм Олена Бондаренко;
  • головний спеціаліст відділу з питань юридичного забезпечення та обліку комунального майна Вікторія Алексеєва;
  • начальник відділу туризму Віталій Павлов;
  • радник міського голови з питань безбар'єрності Ірина Твердохліб;
  • заступник начальника КП «Полтава-сервіс» Артем Іванюк;
  • заступник директора КП «Декоративні культури» Максим Макуха;
  • кандидат архітектури Артур Ароян;
  • архітектор Тарас Руденко;
  • менеджерка ГО «Містохаб» Наталія Бараннік;
  • архітектор Євгеній Івченко;
  • урбаніст Дмитро Козиренко;
  • представниця громадськості (за згодою) Оксана Демкова;
  • депутатка Полтавської міської ради Оксана Деркач;
  • депутат Полтавської міськради Юрій Бражник;
  • депутатка Полтавської міськради Тетяна Годяк.

Секретар робочої групи Олександр Печененко прокоментував, що перше засідання зберуть найближчим часом, однак точну дату ще не визначили. Нині відомо, що перше засідання планується провести, щоб визначити пріоритети роботи робочої групи:

«Можу сказати, що першочерговою є реклама, яка з одного боку простіша та зрозуміліша, а з іншого боку – ще подивимось. Адже ще є ініціативна група громадськості, яка також має бажання і пропозиції як можна зробити (із зовнішньою рекламою, — ред)».

Нагадаємо, що у баченні влади дизайн-код повинен містити уніфікований дизайн (шрифти, кольори), зокрема для того, щоб Полтава мала впізнаваність серед партнерів.

Окрім того, документ регулюватиме вигляд зовнішньої реклами (йдеться про вивіски, банери тощо), аби зменшити візуальне навантаження на архітектурні памʼятки. Рекламу серед міста контролюватимуть комунальники. Згодом вирішать, які саме муніципальні служби відповідатимуть за це.

Повністю прочитати текст про дизайн-код Полтави можна за посиланням.

Джерело: poltavawave.com.ua