Передвиборчий штаб Байдена хоче агітувати молодь за допомогою «володарів мемів»
Взаємодія з обліковими записами мемів, або з популярними подкастерами розглядається як спосіб охопити потенційних виборців, які не цікавляться політичними новинами.
Президент США Джо Байден хоче у передвиборчих перегонах привернути увагу молодших виборців за допомогою мемів, повідомляє The Telegraph
Видання пише, що команда передвиборчої кампанії Байдена опублікувала вакансію “менеджера-партнера” для сторінок соцмереж. Ця посада, за яку пропонують зарплату до 85 тис. доларів на рік, передбачатиме “залучення найпопулярнішого контенту в інтернеті та “сторінок мемів”.
“Ідеальний кандидат на цю посаду прагне донести політичний контент до виборців там, де вони вже присутні в інтернеті”, – зазначається в оголошенні про вакансію.
Менеджеру з роботи з партнерами буде доручено налагодити відносини з інтернет-інфлюенсарами, популярними подкастерами і так званими “сторінками мемів” у спробі просувати кандидатуру Байдена. “Сторінки мемів”, як повідомляє The Telegraph, це акаунти, на яких зазвичай публікують жарти, часто взяті з інших соціальних мереж, таких як X і Reddit, або вірусні зображення, що висміюють новини або знаменитостей. Ці сторінки часто можуть залучити десятки мільйонів підписників, деякі навіть перевищують кількість у 17 мільйонів підписників Байдена в Instagram.
Коментатори під оголошенням про роботу охреститили цю вакансію оплачуваною посадою “володаря мемів” (інтернет-сленг для визначення тих, хто вміє розуміти та використовувати меми).
Взаємодія з обліковими записами мемів, пише видання, або з популярними подкастерами, наприклад, шляхом розміщення популярних коментарів до їхніх публікацій, розглядається як спосіб охопити потенційних виборців, які не цікавляться політичними новинами.
The Telegraph зазначає, що соціальні медіа стали впливовою частиною передвиборчої кампанії з тих пір, як Барак Обама використав Facebook, аби забезпечити свою перемогу у президентських перегонах 2008 року.
“Останніми роками це було головним, оскільки виконавчий директор Facebook Ендрю Босуорт стверджував, що компанія несе «відповідальність» за обрання Дональда Трампа в 2016 році, «оскільки він провів найкращу цифрову рекламну кампанію, яку я коли-небудь бачив»”, – йдеться у публікації.
Сам Байден не є прихильником соціальних медіа, а його присутність в Інтернеті контролюється його персоналом – на відміну від Дональда Трампа, який був відомий власними твітами під час свого перебування на посаді презедента США.
Джо Байден, пише видання, приєднався до TikTok у лютому цього року, “незважаючи на занепокоєння щодо безпеки додатка, який належить Китаю, щоб охопити переважно користувачів покоління Z”.
Особиста присутність Дональда Трампа в соціальних мережах зараз здебільшого зосереджена на Truth Social – конкуренті X, мажоритарним пакетом акцій якого він володіє, нагадує The Telegraph.