У “столиці бездоріжжя” поступово з’являється асфальт

Саме так, на початку року, охрестили Гадяч через жахливий стан доріг. І заперечити цьому не можливо, адже дійсно, на території міста і громади кількість вибоїн та ям переважає кількість вцілілого асфальту.

Проте, маємо надію, що невдовзі ситуація
зміниться – на багатьох вулицях почали працювати над покращенням стану дорожнього покриття.
Звісно, це не капітальні ремонтні роботи, а лише «асфальтування аварійних ділянок». Та навіть це краще ніж нічого, адже латання дозволяє зберегти ті залишки доріг, які ще тримаються купи.

Так, на сьогодні міська рада уже відзвітувала про ліквідацію ямковості на відрізках вулиць Конституції України, Героїв Майдану, Русанівській (колишня Кіндратенка), Героїв Чорнобиля (колишня
Терешкової), Дружби, Шевченка та Гетьманській (чомусь не повідомили, але залатали вибоїни і на вулиці Лесі Українки поблизу приміщення міської ради). Також, розпочали підготовчі роботи до
подальшого асфальтування по вулиці Гадяцького договору (колишня Чапаєва). Погодимось, що початок, який не який, та все ж є.

У той же час, практично не проїзними залишаються більшість доріг, які сполучають Гадяч із іншими містами Миргородського району. Гадяч – Лохвиця, Гадяч – Охтирка, Гадяч – Миргород, Гадяч – Опішня досі у жахливому стані та продовжують нести загрозу безпеці дорожнього руху.

Є надія, що 61 кілометр дороги Гадяч Опішня та майже 60 кілометрів Гадяч-Миргород колись таки. відремонтує ТОВ «Спец комплект постач», яке стало
переможцем тендеру оголошеного ще 27 жовтня 2023 року Службою відновлення та розвитку інфраструктури. До речі, згідно умов тендеру, роботи мали бути виконані до 31 березня 2024 року, тобто вже. Та, як бачимо, їх ще навіть не починали. 29 березня уклали додаткову угоду, якою сторони продовжили строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. В об’єктивних обставинах, що спричинили таке продовження, вказано «затримка фінансування витрат замовника, що унеможливлює виконання
зобов’язань».
Тепер термін виконання робіт завершується 30 червня 2024. Проте, за умови, що інші умови договору не порушені, а сторони повністю виконали свої зобов’язання (включаючи фінансування та інші
розрахунки). Тому, коли розпочнеться, а головне – завершиться ремонт саме на цих аварійних відрізках, сказати точно не можливо. Адже, згідно тендерної документації, повна сума, яку замовник
повинен перерахувати на виконання робіт (загальна протяжність ремонту згідно тендеру 206,424 км) – понад 396 мільйонів гривень, які треба відшукати у дірявому державному бюджеті воюючої країни.
Оксана Кириченко