У 2-й лікарні пояснили, що результати КТ видають пацієнтам безкоштовно
Адміністрація 2-ї міської лікарні Полтави оприлюднила офіційне розʼяснення щодо ситуації, яка сталася у лікарні 6 травня. Нагадаємо, депутатка Полтавської облради Тетяна Юрченко на своїй Facebook-сторінці розповіла, що з її батька вимагали 200 гривень за результати комп'ютерної томографії в електронному вигляді.
У медзакладі пояснили, що безкоштовно видають всі результати обстежень на носіях, якими забезпечена лікарня. У цьому випадку — це компакт-диск.
«Також пацієнти можуть приносити свої флешки, (тільки нові) щоб убезпечити обладнання від ризиків занесення шкідливого програмного забезпечення. У ситуації, що склалася, рідним пацієнта запропонували придбати флешку, але вони не погодилися і їм безкоштовно видали компакт-диск. Ніяких оплат чи незаконних платежів не допускається», — йдеться в офіційній заяві.
У випадку порушення прав пацієнтам порадили одразу звертатися зі скаргою до директора лікарні.
Голова депутатської комісії міськради з питань охорони здоров'я Маріанна Соліман повідомила, що станом на 7 травня до комісії ще не надходило офіційних звернень з цього приводу.
«Є послуги, які сплачуються НСЗУ, тобто бюджетним коштом. За ці послуги вони не мають права брати кошти з приватних осіб. Але є перелік послуг, які не передбачені у договорі з НСЗУ, і вони є платними. Я хочу поїхати в лікарню і дізнатися, чи є у них, наприклад прейскурант, бо в цьому випадку він має бути. Полтавці мають бути поінформовані про те, які послуги надаються безоплатно, а за які треба платити», — пояснила Маріанна Соліман.
Чиновниця додала, що планує особисто відвідати всі комунальні лікарні міста, аби розібратися у питанні.
Нагадаємо, раніше директор лікарні у коментарі для «Полтавської хвилі» спростував звинувачення на адресу медзакладу:
«Я думаю, це якийсь наклеп. Зараз буду розбиратися, звісно, але це смішно. Ми на кількох носіях даємо всю інформацію, і на дисках, і на флешках. Може вони щось не так зрозуміли, я не знаю. Звичайно, це все безкоштовно».
Якщо у вас вимагають гроші за лікування, звертайтеся зі скаргами на гарячу лінію Міністерства охорони здоров'я: 0 800 505 201. Також можна подати електронну скаргу на сайті НСЗУ або за безкоштовним номером 16-77 і її зафіксує оператор гарячої лінії.